Vi skickar massor av kramar till alla våra nära och kära! Speciellt till er som vi inte har möjlihet att träffa under helgen.
Glad påsk på er hela familjen önskar vi på backevägen! Hoppas påskharen är snäll mot er idag! KRAM
Ni verkar ha haft skoj under påsk, vi blir lite avundsjuka... Här är allt bra, ha det!Kram Magnus,Towe, Emil
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Glad påsk på er hela familjen önskar vi på backevägen! Hoppas påskharen är snäll mot er idag! KRAM
Ni verkar ha haft skoj under påsk, vi blir lite avundsjuka... Här är allt bra, ha det!
Kram Magnus,Towe, Emil
Skicka en kommentar